Стрічкові мобільні та стаціонарні навантажувачі зі зміщеним центром тяжіння власної розробки та виробництва. 

• “Куркуль” 10м. • “Буржуй” 12м. • “Буржуй+”14м.

 Для завантаження: автотранспорту, контейнерів, складів напольного зберігання, барж зерном, сипучими, кусковими та тарними вантажами на висоту до 6,5 метрів, під кутом до 45° та продуктивністю 120т/год..

Відео-презентація КЛП-60 нашого виробництва

Основні сценарії використання «Буржуя»

Транспортування різноманітних сипучих матеріалів на висоту від 2,5 до 6,5 метрів без втрати продуктивності

Розвантаження та завантаження із зернових складів.

Переміщення та завантаження тарних вантажів (мішків, коробок), для цього додатково встановлюється інвертор для регулювання швидкості руху стрічки

Навантаження зернових культур під кутом до 45 градусів (без втрати продуктивності)

Навантаження залізничного та автомобільного транспорту сипучими матеріалами, в тому числі з високим бортом (зернові культури, пісок, щебінь, вугілля)

Зернометач – при цьому довжина стріли в 12 метрів дозволяє без додаткової допомоги завантажити зерно у найвіддаленіші кутки зерносховища та транспорту

Типи підприємств на яких використовується «Буржуй»:

Морські та річкові перевалочні термінали

Для перевалки зерна

Сільськогосподарські підприємства з банком землі від 500 га

 Як універсальний агрегат

Агрохолдинги з площею обробки 100 000 га.

 Як високопродуктивний та універсальний навантажувач.

Хлібоприймальні підприємства

Контейнерні термінали

 для завантаження контейнерів за рахунок вильоту стріли від шасі до точки скиду 8м і зміщеного центру тяжіння.

Елеватори

завантаження великогабаритного автотранспорту напряму без використання технологічної лінії

Деякі з наших клієнтів які використовують наші КЛП-60 “Куркуль” та “Буржуй”

За контактними даними підприємcтв, які використовують «Буржуй» в тій чи іншій галузі можна звернутися до офіс-менеджера нашої компанії

 (Ми цінуємо персональні дані наших клієнтів і тому не виставляємо їх в публічний доступ).

     Наш навантажувач зарекомендував себе у замовників в роботі в зв’язці з фронтальним телескопічним навантажувачем:

  • При завантаженні складів напольного зберігання, завдяки своєму вильоту і підйому стріли (фронтальний навантажувач не може далеко від себе насипати переміщуваний товар + якщо він возить сипучі матеріали з вулиці, за колесами в склад потрапляє багато вологи у вигляді дощу або снігу. Ця волога, потрапляючи в зернові, олійні або шрот створює вогнища загоряння, що серйозно впливає на пожежну безпеку підприємства).
  • Під час вивантаження сипучих зі складів напольного зберігання відбувається те ж саме. Навантажувач «Буржуй» встановлюють на виїзді зі складу. Автотранспорт бортовий або з контейнерами маневрує на вулиці, а фронтальний навантажувач, рухаючись виключно всередині складу, оперативно доставляє вантаж до бункера, встановленого на «Буржуй». При цьому істотно скорочується не тільки час навантаження, але і присутня економія на експлуатації самого фронтального навантажувача – менше пробіг, в щадному режимі працює гідравліка, т. я. немає необхідності піднімати вантаж на велику висоту. Знову ж таки, не потрапляє зайва волога у вигляді дощу або снігу за колесами в склад, а, відповідно, і в продукт, який зберігається в цьому складі.

Основне обладнання

Забезпечує зручне та продуктивне виконання всіх поставлених задач.

  • Рама посилена з довжиною стріли – 12м; Основа рами навантажувача – цілісна. Це забезпечує жорсткість стріли та зменшує можливість деформації.
  • Барабан привідний – прутковий:
    • при завантаженні будь-якого транспортера завжди існує просипання матеріалу між стрічкою та барабаном, при класичній конструкції барабану зерно буде розчавлюватись. У нашому випадку зерно попадає у щілини між прутками, потім виходить назовні.
    • покращується зчеплення стрічки з барабаном.
  • Верхня трипозиційна регульована жолобчаста роликоопора на 25, 45 та 60град . Служить для підтримки робочої гілки конвеєра і формування потрібної форми жолоба, що є дуже важливим в роботі з сипучими матеріалами.
  • Підйомне, опорне колесо у комплекті з кронштейном. Призначено для полегшення пересування та орієнтації транспортера в складських приміщеннях. Щоб пересувати навантажувач достатньо двох людей.
  • Оборотний патрубок на 270 градусів для розвантажувальної головки. Дозволяє завантажувати склади та високогабаритний транспорт без переміщення (з мінімальним) техніки та навантажувача.

Додаткові опції

Ми цінуємо Ваші кошти і тому Ви платите лише за функції які будуть для Вас корисними

  • Бункер-стандарний, (Довжина х Ширина х Висота) 1,2х1,8х0,65м, товщина стінок 2мм з додатковою можливістю встановлення гнучкого борту з конвеєрної стрічки для полегшеного завантаження з автотранспорту з низьким бортом.
  • Бункер-збільшений, (Довжина х Ширина х Висота) 2,0х3,0х0,8м, товщина стінок 2,5мм – Використовується для розвантаження великогабаритного автотранспорту
  • Засувка у бункері (шибер, що перекриває отвір у дні бункеру із рейковим ручним приводом) для регулювання насипу матеріалу на стрічку (актуально при частій зміні перевантажувального продукту).
  • Стрічка на вибір, залежно від потреб та бажаного бюджету:
    • Стрічка гумова 4-х шарова із прокладкою EP-400 європейського виробництва шириною 600мм із протектором Chevron (Шеврон), висотою – 32мм; гарячої вулканізації. Забезпечує високу продуктивність, довговічність механізму та мінімальний бій продукту транспортування.
    • Стрічка типу Chevron (Шеврон) українського виробника.
    • Гладка стрічка
    • Інший тип стрічки, залежно від конкретного випадку.
  • Гідравлічний привід підйому стріли:
    • електромеханічний. Зручніший при частій зміні розмірів завантажуваного транспорту.
    • ручний (імпортний). Зручніший, коли параметри завантаження не змінюються. Дешевший в обслуговуванні.
  • Блок управління з частотним перетворювачем з можливістю плавної або ступеневої зміни швидкості руху стрічки, збільшенням швидкості руху стрічки на 30%, реверсом.
  • Вихід на вал забору потужності для підключення до с/г та вантажної техніки.
  • Доукомплектування для транспортування мішків (встановлення додаткових роликоопор + інвертор)

Зверніть увагу! Радимо ознайомитись

Не все те «Буржуй», що ним називається

В зв’язку з частими запитаннями та збільшенням кількості запитів.

Щоб уникнути непорозумінь та допомогти зробити правильний вибір, ми вирішили прояснити деякі моменти.

Є «Буржуй», є речі візуально схожі на «Буржуй», але зі своїми технічними характеристиками та особливостями застосування, а є навантажувачі які хочуть бути схожими на «Буржуй», але ним не являються.

Декілька фактів про наш навантажувач:

  • Навантажувач «Буржуй» – зареєстрована Патентним бюро назва
  • Ми виготовляємо КЛП 12.0 «Буржуй» 13 років і за цей час мали лише три гарантійні випадки.
  • Серед наших клієнтів – великі приватні компанії, дрібні фермерські господарства та державні підприємства, такі як «Укрзалізниця».
  • Рекорд навантаження одним Буржуєм у 2016 році – 100 тис.тон зерна за 6 місяців.
  • Декілька «Буржуїв» у 2017 році, за допомогою наших партнерів, відправилось у Латинську Америку.

Кіровограделеватормаш є розробником та виробником навантажувачів «Буржуй» вже 13 років. За цей час ми випробували не один варіант оптимізації та здешевлення і зрозуміли які варіанти припустимі, а які ні. Здебільшого прорахунки були в процесі проектування, але інколи за власний рахунок в рамках гарантійних зобов’язань. Тому, можемо з впевненістю сказати, що якщо Ви плануєте дещо зекономити в момент покупки і використовувати, щось, що хоче здаватися «Буржуєм» економити та спрощувати не можна наступні елементи:

  • Спростити конструкцію та взяти дешевші матеріали для рами. 12ти метрова довжина в мобільному навантажувачі потребує відповідних матеріалів, технологій та навичок в проектуванні та виготовленні, проте легко піддається деформації, особливо в інтенсивних умовах використання. В найгіршому випадку – вона просто «складеться» в процесі навантаження.
  • Взяти дешевшу стрічку типу Шеврон, в кращому випадку хорошого українського виробника, але щоб зекономити суттєвіше можна використати стрічку невідомого походження, це призведе до зменшення фактичних експлуатаційних характеристик (меншої продуктивності, ефективної висоти навантаження, терміну придатності), заломів та розриву самої стрічки. Пам’ятайте – техніка ламається саме в процесі використання, а нова стрічка їде від постачальника близько двох місяців
  • Економія на транспортуючих елементах (роликоопорах, підшипниках, барабанах і т. п.), що призводить до: пошкодження, заломів та розривів стрічки, сходження стрічки в процесі навантаження, зменшення фактичних експлуатаційних характеристик, складності обслуговування через застарілу конструкцію елементів, часту заміну компонентів через швидке зношування.
  • Дотримання гарантійних та пост-гарантійних зобов’язань. На жаль, всі роблять посилки, але не всі їх можуть виправити.

Економія частини бюджету на закупки може привести до значних грошових та часових витрат в майбутньому.

Залежно від поставленої задачі, Ваших потреб та бюджету ми маємо досвід виготовлення перевірених в польових умовах навантажувачів з різними технічними характеристиками та опціями. Детальнішу інформацію Ви можете отримати звернувшись до нас.

П.С. Ми не можемо переробити/доукомплектувати/зремонтувати навантажувачі які схожі, або хочуть бути схожими на «Буржуй» на нашому виробництві, не тому, що не хочемо, а тому, що конструктивно – це різні вироби і модернізація – означає повну заміну комплектуючих (рама, стрічка, транспортуючі елементи, насосні станції і т. п.), що, по-факту – виготовлення нового виробу. Дякуємо за розуміння.

Зламана техніка – кошти не приносить, а витрачає.

ТОВ «Кіровограделеватормаш» в цифрах

0+

Проектів реалізовано

0кв.м

Площа виробничих приміщень

З1999р.

Удосконалюємо технології

0%

Клієнтів стають постійними

0га

Площа власного виробництва

0+

Метрів відремонтованих шнеків в рік

Фото виробництва

Ви можете відвідати наше виробництво для особистої зустрічі з керівництвом за попереднім записом у менеджера

Інше обладнання нашого виробництва

Навантажувач пересувний КЛП-12, 0 «Буржуй»

Навантажувачі для зерна та інших вантажів

Скребковый Конвейер (транспортер цепной) "Гусиная шея"

Транспортери скребкові ланцюгові (ТСЦ)

Конвеєр (транспортер) стрічковий для мішків

Конвеєри стрічкові (КЛ)

Гвинтовий конвеєр ГК

Шнекове обладнання

Труба самоплинна фарбована

Самоплинне обладнання

Ремонт шнеков

Виготовлення та комплексний ремонт шнеків

Ремонтуємо та обслуговуємо імпортну транспортуючу та елеваторну техніку: конвеєри стрічкові, транспортери ланцюгові та інші.

Заповніть форму, щоб отримати безкоштовну консультацію

Ваше ім'я

Ваш email

Телефон для зв'язку

Ваше питання (не обов'язково)

Меню