Зверніть увагу! Радимо ознайомитись
Не все те «Буржуй», що ним називається
В зв’язку з частими запитаннями та збільшенням кількості запитів.
Щоб уникнути непорозумінь та допомогти зробити правильний вибір, ми вирішили прояснити деякі моменти.
Є «Буржуй», є речі візуально схожі на «Буржуй», але зі своїми технічними характеристиками та особливостями застосування, а є навантажувачі які хочуть бути схожими на «Буржуй», але ним не являються.
Декілька фактів про наш навантажувач:
- Навантажувач «Буржуй» – зареєстрована Патентним бюро назва
- Ми виготовляємо КЛП 12.0 «Буржуй» 13 років і за цей час мали лише три гарантійні випадки.
- Серед наших клієнтів – великі приватні компанії, дрібні фермерські господарства та державні підприємства, такі як «Укрзалізниця».
- Рекорд навантаження одним Буржуєм у 2016 році – 100 тис.тон зерна за 6 місяців.
- Декілька «Буржуїв» у 2017 році, за допомогою наших партнерів, відправилось у Латинську Америку.
Кіровограделеватормаш є розробником та виробником навантажувачів «Буржуй» вже 13 років. За цей час ми випробували не один варіант оптимізації та здешевлення і зрозуміли які варіанти припустимі, а які ні. Здебільшого прорахунки були в процесі проектування, але інколи за власний рахунок в рамках гарантійних зобов’язань. Тому, можемо з впевненістю сказати, що якщо Ви плануєте дещо зекономити в момент покупки і використовувати, щось, що хоче здаватися «Буржуєм» економити та спрощувати не можна наступні елементи:
- Спростити конструкцію та взяти дешевші матеріали для рами. 12ти метрова довжина в мобільному навантажувачі потребує відповідних матеріалів, технологій та навичок в проектуванні та виготовленні, проте легко піддається деформації, особливо в інтенсивних умовах використання. В найгіршому випадку – вона просто «складеться» в процесі навантаження.
- Взяти дешевшу стрічку типу Шеврон, в кращому випадку хорошого українського виробника, але щоб зекономити суттєвіше можна використати стрічку невідомого походження, це призведе до зменшення фактичних експлуатаційних характеристик (меншої продуктивності, ефективної висоти навантаження, терміну придатності), заломів та розриву самої стрічки. Пам’ятайте – техніка ламається саме в процесі використання, а нова стрічка їде від постачальника близько двох місяців
- Економія на транспортуючих елементах (роликоопорах, підшипниках, барабанах і т. п.), що призводить до: пошкодження, заломів та розривів стрічки, сходження стрічки в процесі навантаження, зменшення фактичних експлуатаційних характеристик, складності обслуговування через застарілу конструкцію елементів, часту заміну компонентів через швидке зношування.
- Дотримання гарантійних та пост-гарантійних зобов’язань. На жаль, всі роблять посилки, але не всі їх можуть виправити.
Економія частини бюджету на закупки може привести до значних грошових та часових витрат в майбутньому.
Залежно від поставленої задачі, Ваших потреб та бюджету ми маємо досвід виготовлення перевірених в польових умовах навантажувачів з різними технічними характеристиками та опціями. Детальнішу інформацію Ви можете отримати звернувшись до нас.
П.С. Ми не можемо переробити/доукомплектувати/зремонтувати навантажувачі які схожі, або хочуть бути схожими на «Буржуй» на нашому виробництві, не тому, що не хочемо, а тому, що конструктивно – це різні вироби і модернізація – означає повну заміну комплектуючих (рама, стрічка, транспортуючі елементи, насосні станції і т. п.), що, по-факту – виготовлення нового виробу. Дякуємо за розуміння.
Зламана техніка – кошти не приносить, а витрачає.